زیر انداز بیمار 60*90

زیر پد محصولی جاذب است که به طور مکرر برای محافظت از سطوح مختلف از جمله تخت و تشک، کوسن، مبلمان، میز تعویض پوشک و سایر سطوح استفاده می شود. زیر پدهای ساخته شده از مواد مختلفی مانند پنبه، لاتکس، الیاف مصنوعی محلول در پشم، کاغذ یا لاستیک فوم، ترکیبی از جذب و محافظت در برابر مایعات، لکه ها و بوها را ارائه می دهند.

لایه های زیرین برای محافظت در برابر نشت و تجمع باکتری ها و بو روی سطوح ناشی از عرق، ریختن مایعات و مایعات بدن طراحی شده اند. متداول ترین کاربرد زیر پد برای استفاده در محیط های پزشکی مانند بیمارستان ها یا کلینیک های پزشکی است. با این حال، بسیاری از مردم نیز از آنها در خانه های خود برای مقاصد مختلف خانگی استفاده می کنند.

لایه های زیرین می توانند چیزی بیش از محافظت در برابر رطوبت ارائه دهند. آنها همچنین به جلوگیری از کثیف شدن مبلمان و سایر وسایل توسط مایعات ریخته شده یا مایعات ناشی از منابع بدن کمک می کنند. به عنوان مثال می توان از زیر پدهای جاذب روی میزهای تعویض پوشک استفاده کرد تا از خیس شدن یا کثیف شدن سطح زیرین محافظت شود. زیراندازی که در زیر تشک یا سایر مبلمان قرار دارد می تواند از آن در برابر لکه ها و بوهای ادرار محافظت کند. علاوه بر این، می‌توان از یک زیرپایی جاذب برای کمک به محافظت از تشک زمانی که بین تشک و ورقه‌های آن قرار می‌گیرد، استفاده کرد. این به خشک نگه داشتن ورق ها در طول شب کمک می کند.

زیرپایی ها در اندازه ها، ضخامت ها و اشکال مختلفی موجود هستند. برای مثال، تشک‌های تخت بیمارستانی در اندازه‌هایی هستند که متناسب با تخت‌های بیمارستانی استاندارد طراحی شده‌اند و معمولاً ضخیم‌تر از سایر محصولات موجود در بازار هستند که برای کاربردهای دیگر در نظر گرفته شده‌اند. زیرپایی های یکبار مصرف محبوب هستند و در اندازه هایی متفاوت هستند که از اندازه های کوچک برای قرار گرفتن در بستر حیوانات خانگی تا اندازه های بزرگتر برای تخت بزرگسالان متفاوت است. حتی برخی از مارک ها به شما اجازه می دهند سطح جذب پدی که خریداری می کنید را سفارشی کنید. علاوه بر این، برخی از مدل های قابل استفاده مجدد یا دارای پشت نرم دارای روکش های قابل جابجایی هستند که تمیز کردن یا تعویض آنها را در صورت نیاز آسان می کند. مهم نیست به اندازه یا شکلی که نیاز دارید، راه حلی برای رفع نیازهای شما وجود دارد.

زیر انداز بهداشتی 60*90

یکی از مزیت‌های فوق‌العاده زیر پد این است که پس از استفاده، در صورت خرید زیرپایی یا پوشش ضد آب، تمیز کردن آنها نسبتاً آسان است. بسیاری از گونه های یکبار مصرف را می توان به سادگی دور انداخت وقتی کثیف یا خیس شدند. با این حال مهم است که قبل از انجام این کار دستورالعمل های سازنده را به دقت بخوانید زیرا برخی از انواع برای استفاده مجدد در نظر گرفته نشده اند. زیر لنت‌های قابل استفاده مجدد با روکش‌های قابل جابجایی اغلب دستورالعمل‌هایی را برای دستورالعمل‌های شستشو ارائه می‌کنند که باید به بهترین نحو ممکن رعایت شود تا از ماندگاری محصول شما تا حد ممکن اطمینان حاصل شود.

در پایان، استفاده از زیر پد به محافظت از سطوح در برابر نشت مایعات و مایعات بدن کمک می کند و در عین حال آنها را خشک و تازه نگه می دارد. زیرپایی ها در اندازه ها و انواع مختلفی وجود دارند، از محصولات یکبار مصرف برای یک بار مصرف گرفته تا مدل های بادوام تر که با روکش های قابل جابجایی برای شستشوی آسان عرضه می شوند. چه برای مصارف پزشکی مانند بیمارستان یا کلینیک، یا صرفاً برای محافظت از مبلمان یا تشک خانه خود به یک زیرانداز نیاز داشته باشید - ارزش آن را دارد که یک زیرانداز جاذب را به زرادخانه محصولات محافظتی خود اضافه کنید!

زیر پدهای پزشکی برای استفاده در انواع تنظیمات مراقبت های بهداشتی طراحی شده اند و محافظت و راحتی بیشتری را برای کاربران فراهم می کنند. علاوه بر محافظت از تخت‌ها، تشک‌ها، صندلی‌ها و سایر سطوح در برابر رطوبت و لکه‌های ناشی از عرق، مایعات بدن و سایر مایعات، زیرپایی‌های پزشکی نیز به تمیز، بهداشتی و ایمن نگه‌داشتن امکانات مراقبتی کمک می‌کنند.

زیرپایی های پزشکی را می توان از مواد مختلفی از جمله پنبه، لاتکس، الیاف مصنوعی محلول در پشم، پلی استر یا کاغذ ساخت. بسیاری از زیرپایی های درجه پزشکی حتی ضد آب یا مقاوم در برابر آب هستند و دارای ویژگی های جذب موثر هستند. بسته به نیازهای خاص هر مرکز بهداشتی، اندازه، شکل و ضخامت زیر پد پزشکی ممکن است متفاوت باشد. این محصولات معمولاً در بیمارستان‌ها و کلینیک‌های پزشکی استفاده می‌شوند، همچنین معمولاً در خانه‌ها، مراکز مراقبت مسکونی، تسهیلات زندگی کمکی و سایر مکان‌هایی که اقدامات مراقبت‌های بهداشتی انجام می‌شود، استفاده می‌شوند.

دروشیت یبکار مصرف 60*90

زیر پدهای طبی محافظت بیشتری در برابر تجمع باکتری ها و بوهای ناشی از عرق، ریختن مایعات و مایعات بدن به کاربران ارائه می دهند. رایج ترین استفاده از زیرپایی های پزشکی در محیط بیمارستان یا کلینیک پزشکی برای محافظت از سطوحی مانند تختخواب، مبلمان و سایر موارد در برابر آلودگی است. هنگامی که به درستی در بالای تشک یا بالشتک صندلی نصب می شود، بسیاری از زیر پدهای طبی ترکیبی از راحتی بالشتک و ظرفیت جذب کافی را ارائه می دهند. علاوه بر این، استفاده از یک زیرانداز در زیر تشک یا سایر قطعات مبلمان به محافظت از آن در برابر لکه های ادرار کمک می کند، که ممکن است اغلب در تشک ها یا مبلمان قدیمی یا مشترک وجود داشته باشد. با جذب مایعات و تعریق بدن، زیرپایی های درجه پزشکی سطح بالایی را خشک و بهداشتی نگه می دارند.

هنگام انتخاب یک نوع زیرپایی درجه پزشکی برای استفاده سازمانی مانند بیمارستان ها یا کلینیک ها، مهم است که عوامل مهمی مانند اندازه، ضخامت، کیفیت مواد و میزان جذب در نظر گرفته شود. محصولات با اندازه های کوچکتر برای استفاده در قسمت های تعویض پوشک یا محل های رختخواب برای حیوانات خانگی در برخی تنظیمات مناسب هستند. در حالی که اندازه های بزرگتر هنگام پوشاندن تخت ها یا سطوح مبلمان محافظت بیشتری را ارائه می دهند. برای بهترین نتیجه، محصولی را با میزان جذب بالاتر انتخاب کنید تا بتواند رطوبت را به سرعت جذب کند و سطح زیر آن را خشک نگه دارد. علاوه بر این، برخی از کاربران ممکن است زیر پدهای پزشکی را ترجیح دهند که دارای روکش های قابل جابجایی هستند که در صورت نیاز به راحتی با دست یا ماشین شسته می شوند.

از مزایای استفاده از زیرپایی های درجه پزشکی می توان به ایمنی و بهداشت بهتر در محیط های مراقبت های بهداشتی، نرخ جذب بهتر روی تخت ها و سطوح بالشتک کننده مبلمان، محافظت در برابر تجمع باکتری ها و بو و همچنین راحتی بیشتر برای بیماران در محیط های مختلف اشاره کرد. هنگامی که به‌عنوان بخشی از یک سیستم جامع مراقبت‌های بهداشتی که روش‌های بهداشتی مناسبی را برای تمیز کردن و همچنین برای محافظت از سطوح در برابر آلودگی احتمالی ناشی از عرق، ریختن مایعات یا حوادث به‌درستی استفاده می‌کند، زیرپایی‌های درجه پزشکی اقدام ایمنی ارزشمندی را ارائه می‌کنند که به اطمینان از ایمنی بیماران کمک می‌کند. کارکنان به طور یکسان