به فروشگاه اینترنتی ایران منسوجات خوش آمدید!

علاقه مندی ها

رو تختی بیمارستانی عرض 60

مدل: 60
شناسه محصول: 243

تماس بگیرید


به دلیل نوسانات قیمت برای اطلاع از قیمت قطعی محصولات باما تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه ایران منسوجات شماره موبایل خود را وارد نمایید

رول رو تختی بیمارستانی عرض 60

ملحفه های یکبار مصرف چه پیشنهادی دارند؟

1. راحتی: با چرخه های طولانی شستشو خداحافظی کنید و به ملحفه های یکبار مصرف سلام کنید. فقط یک بار استفاده کنید و سپس دور بیندازید - بدون هیچ آشفتگی یا عواقبی که نگران آن باشید. حتی اگر از خانه دور هستید و ملحفه های خود را ندارید یا به ماشین لباسشویی دسترسی ندارید، با یک ملحفه یکبار مصرف راحت پوشیده شده اید.

2. بهداشت: همیشه به دنبال ملحفه‌های یکبار مصرف بهداشتی باشید، مانند ملحفه‌هایی که از خمیر چوب 100 درصد بکر ساخته شده‌اند، ماده‌ای که دارای گواهینامه برای مطابقت با بالاترین استانداردهای بهداشتی است. آنها دارای یک پارچه تقویت شده در بالا برای جلوگیری از تماس مستقیم با پوست، به علاوه سطوح بالایی از جذب با محافظت عالی در برابر مایعات در تمام طول ورق هستند. همچنین، از آنجایی که آنها اقلام یکبار مصرف هستند، می توانید روی خطر انتشار میکروب ها بین خواب های خانه یا شرکت خود حساب کنید.

3. کیفیت: فکر نکنید که ملحفه های یکبار مصرف همگی ارزان و شل و ول هستند—در واقع، ملحفه های باکیفیت با اندازه های استاندارد تخت مناسب هستند و می توانند به طور ایمن به تشک ها با نوار الاستیک گسترده خود وصل شوند که از محکم بودن و ماندن آنها اطمینان می دهد. محل. آنها به راحتی جمع نمی شوند یا پاره نمی شوند، چیزی که ممکن است در مورد وسایل دور ریختنی کم عیار اتفاق بیفتد. اگر به دنبال جایگزینی برای ملحفه های معمولی سطح بالاتر هستید، ملحفه های یکبار مصرف گزینه ای جذاب با راحتی و ارزش افزوده ارائه می دهند.

4. راحتی: ملحفه های یکبار مصرف به دلیل ساختار میکروفیبر ریز بافته شده که به کاهش اصطکاک و به حداکثر رساندن نرمی روی پوست کمک می کند، نسبتا سبک وزن هستند اما به طور شگفت انگیزی قابل تنفس هستند. همچنین می‌توانید لایه‌های اضافه‌شده‌ای از بالشتک را پیدا کنید که در سراسر سطح پراکنده شده‌اند تا در هنگام خواب روی آن‌ها به بدن شما بالشتک بیشتری بدهد.

5. قابلیت حمل: یکی دیگر از مزایای استفاده از ملحفه های یکبار مصرف، قابل حمل بودن آنهاست. زمانی که تا می‌شوند کمترین فضا را اشغال می‌کنند و معمولاً در بسته‌های پوسته‌ای فشرده قرار می‌گیرند که حمل آن‌ها را هنگام سفر یا بازدید از بیمارستان یا سایر مراکز بهداشتی با یکی از بستگان آسان می‌کند.

6. تطبیق پذیری: ملحفه های یکبار مصرف دارای طیف وسیعی از اندازه ها و ضخامت ها هستند، بنابراین می توانید برای هر سایز تختی از جمله سایز دوقلو XL، فول، کوئین و کینگ مناسب باشید. ناگفته نماند که آنها می توانند برای اهداف مختلف دیگری مانند استفاده در اتاق های مهمان، موسسات مذهبی، مهدکودک ها، مکان های رویداد، اتاق های امتحان و غیره استفاده شوند.

روتختی بیمارستانی یکبار مصرف عرض 60

چه به دنبال راحتی بیشتر باشید و چه به دنبال بهداشت بیشتر هستید، ملحفه های یکبار مصرف راه حلی عالی برای بسیاری از نیازهای کوتاه مدت هستند. پس چرا امروز آنها را امتحان نکنید؟

ملحفه های یکبار مصرف بیمارستانی به از بین بردن گسترش میکروب ها کمک می کند و اتاق های بیمارستان را تمیز و بهداشتی نگه می دارد و از بیماران و کارکنان پزشکی در برابر خطر عفونت محافظت می کند. در اینجا دلیلی است که باید از آنها برای بیمارستان خود استفاده کنید:

1. بهداشت: ملحفه های یکبار مصرف بیمارستانی ایمن ترین و بهداشتی ترین راه حل بستر برای تجهیزات پزشکی هستند. ساخته شده برای بهداشت نهایی، با استفاده از پارچه یکبار مصرف غیر بافته PP یا پارچه پلی پروپیلن تابیده شده، مطابق با بالاترین استانداردهای عالی هستند و دارای درزهای تقویت شده ای هستند که در برابر پارگی و سطوح بالای جذب مقاومت می کنند و با محافظت عالی در برابر مایعات در همه موارد. از طریق ورق.

2. راحتی: این ملحفه‌های ویژه با سطحی فوق‌العاده نرم ساخته شده‌اند تا خواب راحت شبانه را برای بیماران تضمین کنند و با لایه‌های لایه‌ای اضافه‌شده، بالشتک بیشتری را فراهم کنند. ناگفته نماند سبک و قابل تنفس هستند که به بهبود راحتی، کاهش اصطکاک و حفظ یک محیط خواب دلپذیر کمک می کند.
 
3. دوام: ملحفه های بیمارستانی یکبار مصرف به گونه ای طراحی شده اند که برای استفاده های متعدد دوام می آورند و حتی پس از چندین بار شستشو نیز محکم می مانند. آنها که به طور ماهرانه ای با استفاده از مواد مرغوب تولید می شوند، استحکام بیشتری را تضمین می کنند و همچنین دارای سطوح استثنایی از براقیت، صافی و کیفیت کلی هستند، بنابراین لازم نیست نگران تخریب در طول زمان باشید.

4. تطبیق پذیری: ملحفه های یکبار مصرف در طیف وسیعی از اندازه ها از جمله سایزهای دوقلو XL، فول، ملکه و کینگ وجود دارند تا بتوانید یکی از آنها را متناسب با هر تخت بیمارستانی پیدا کنید. علاوه بر این، آنها همچنین می توانند در تنظیمات مختلف دیگر استفاده شوند - از بخش های بیماران گرفته تا ICU، خانه های سالمندان، مراکز قرنطینه و غیره.

5. مقرون به صرفه بودن: ملحفه های یکبار مصرف بیمارستانی راهی مقرون به صرفه برای کاهش ضایعات و کمک به بیمارستان ها در صرفه جویی در هزینه ها در طولانی مدت است، زیرا آنها نیازی به تعمیر و نگهداری وقت گیر یا خرید لوازم لباسشویی پرهزینه هر چند ماه یکبار ندارند. علاوه بر این، به دلیل اقتصادی بودن و زنجیره فرآیندهای تولید با هزینه کم، می توان آنها را به صورت عمده با نرخ های مقرون به صرفه از تامین کنندگان تجاری معتبر خریداری کرد.

6. انطباق با استانداردها: همه ملحفه های یکبار مصرف بیمارستانی سطح بالا مطابق با مقررات کنترل بهداشتی قابل اجرا تولید می شوند، بنابراین می توانید مطمئن باشید که دریافت محصولات با کیفیت بالا که الزامات ایمنی را برای بیمارستان ها و سایر مراکز پزشکی برآورده می کند. به علاوه، بسیاری از تولیدکنندگان حتی گواهی هایی را ارائه می دهند که کیفیت سبد محصولات آنها را تأیید می کند - چیزی که همیشه باید هنگام خرید ملحفه تخت برای محوطه بیمارستان خود به آن توجه کنید.

پد روتختی بیمارستانی عرض 60

بنابراین مطمئن شوید که در مورد محافظت از سلامت کارکنان خود فقط روی بهترین ها سرمایه گذاری می کنید و تنها راه حل های بهداشتی پیشرفته ای مانند ملحفه های یکبار مصرف بیمارستانی به آنها ارائه می دهید!

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه ایران منسوجات اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما