به فروشگاه اینترنتی ایران منسوجات خوش آمدید!

علاقه مندی ها

زیر انداز بیمار 60*90 گاش

مدل: گاش
شناسه محصول: 242

تماس بگیرید


به دلیل نوسانات قیمت برای اطلاع از قیمت قطعی محصولات باما تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه ایران منسوجات شماره موبایل خود را وارد نمایید

زیر انداز بهداشتی 60*90 گاش

زیر انداز برای هر محیط خانه یا مراقبت های بهداشتی که نیاز به محافظت بهتر در برابر آلودگی و جذب دارد، ضروری است. یک زیرانداز در زیر تخت یا صندلی قرار می گیرد تا از ملافه و مبلمان در برابر هیاهو، مایعات و سایر اشکال آسیب محافظت کند و در عین حال سطح راحتی و بهینه را فراهم کند. زیر انداز ها از مواد چند لایه ساخته می شوند و به طور کلی در یکی از سه دسته قرار می گیرند.

زیر انداز های یکبار مصرف به گونه ای طراحی شده اند که فقط یک بار استفاده شوند و سپس دور ریخته شوند. این نوع زیر انداز معمولاً از مواد پلاستیکی، کاغذی یا پارچه ای با یک لایه خیسانده متشکل از یک پلیمر ساخته می شود. مانند الیاف پلی وینیل استات، سلولز یا پلی استر. این لایه خیسانده قابلیت جذب بیشتری برای مواردی مانند ادرار یا بی اختیاری دارد. اغلب یک لایه کرکی ساخته شده با خمیر چوب برای افزایش قابلیت جذب اضافه می شود.

زیر اندازهای قابل استفاده مجدد به دلیل ظرفیت نگهداری مایع بالاتر می توانند ظرفیت جذب بیشتری را ارائه دهند. می توانید انتظار داشته باشید که پارچه های مختلفی را به عنوان مواد سطحی مانند بافتنی پلی استر، ترکیب پلی استر، بخار پلی استر سوراخ شده، پلی استر برس خورده و وینیل سنگین در لایه بالایی پیدا کنید که باعث استحکام بیشتر و مقاومت در برابر پارگی می شود. فناوری پیشرفته ما را قادر می سازد تا ترکیبات پارچه ای منحصر به فردی ایجاد کنیم که مجموعه ای از گزینه ها را از نظر احساس، دوام، تنفس و راحتی ارائه می دهد و در عین حال از آلودگی و جذب محافظت می کند. زیر انداز قابل استفاده مجدد معمولاً از پلی استر داکرون، فوم پلی اورتان، فیبر خمیری و پوشش وینیل تشکیل شده است. هسته داخلی از لایه فوم پلی یورتان تشکیل شده است که رطوبت را از بدن خارج می کند در حالی که لایه کرکی مایع را جذب می کند. روکش وینیل مایعات، تعریق و باکتری ها را دفع می کند و مبلمان شما را تمیز و خشک و بدون خطر آلودگی نگه می دارد.

دروشیت 60*90 گاش

دروشیت های تخت نوجوان به طور خاص برای کودکان یا افرادی با فریم های بدن کوچکتر طراحی شده است. این دروشیت ها به دلیل اندازه کوچکتر و مشخصات نازکتر، راحتی بیشتری را ارائه می دهند که برای هر جوانی که با غلت زدن یا حرکت در محل خواب مشکل دارد، عالی است. متوجه خواهید شد که این دروشیت ها از مواد نرمی مانند مواد لحافی سبک یا فلانل نرم ساخته شده اند که آنها را برای پوست حساس کودکان جذاب تر می کند. با ترکیب روکش‌های لحافی نرم، هر مایعی به سرعت در لایه‌های داخلی جذب می‌شود و محافظت عالی در برابر خیس شدن بستر ارائه می‌کند.
با گزینه های بسیار زیادی که در دسترس است، مطمئناً یک زیرانداز مناسب برای هر محیط خانه یا مرکز پزشکی که نیاز به محافظت بیشتر در برابر آلودگی و جذب دارد، پیدا می کنید. نیازهای شما هر چه باشد - یکبار مصرف، قابل استفاده مجدد یا حتی مخصوص جوانان - لایه های زیرین محافظت عالی در برابر رطوبت، مایعات و باکتری ها به شما کمک می کنند تا مناطق تمیز و خشک را در محل زندگی یا محل درمان خود حفظ کنید.

دروشیت های طبی یک محصول ضروری برای هر خانه یا محیط مراقبت بهداشتی هستند که نیاز به یک لایه محافظتی اضافی در برابر باکتری ها، مایعات و سایر اشکال آسیب دارد. دروشیت ها از مواد چند لایه ساخته شده اند تا از تخت ها، صندلی ها و سایر قطعات مبلمان محافظت کنند و در عین حال سطوح بالایی از راحتی و پشتیبانی را نیز فراهم کنند. دروشیت های طبی به طور ویژه برای پاسخگویی به نیازهای انواع تنظیمات بهداشتی طراحی شده اند و محافظت، جذب و راحتی عالی را ارائه می دهند.

دروشیت های طبی یکبار مصرف به گونه ای طراحی شده اند که یک بار استفاده شوند و سپس دور ریخته شوند. این دروشیت ها محافظت عالی در برابر مایعات و باکتری ها را ارائه می دهند و در عین حال لایه ای راحت و پشتیبانی را برای کاربر فراهم می کنند. هسته جاذب معمولاً از پلیمری مانند پلی وینیل استات، سلولز یا الیاف پلی استر ساخته می شود. این هسته معمولاً با یک ورق صورت ساخته شده از کاغذ، پلاستیک یا پارچه پوشانده می شود. علاوه بر این، بسیاری از دروشیت های پزشکی یکبار مصرف با یک لایه کرکی در زیر لایه های خیسانده برای قابلیت جذب بیشتر طراحی شده اند.

دروشیت های پزشکی قابل استفاده مجدد، محافظت عالی در برابر باکتری ها، اصطکاک و مایعات را فراهم می کنند. هسته جاذب معمولاً از الیاف پلی استر داکرون برای راحتی، پشتیبانی و جذب بیشتر ساخته شده است. علاوه بر این، بسیاری از دروشیت های پزشکی قابل استفاده مجدد با یک لایه بالشتک اضافی ساخته شده از فوم پلی یورتان طراحی شده اند که رطوبت را از پوست دور می کند و راحتی فوق العاده ای را ارائه می دهد. علاوه بر این، ورق های صورت استفاده شده در این محصولات با استفاده از پارچه های سطح بالایی که در برابر پارگی مقاوم هستند، مانند بافتنی پلی استر، مخلوط پلی استر، بخار پلی استر سوراخ شده، پلی استر برس خورده و وینیل سنگین ساخته شده اند.

زیر انداز بیمار یکبار مصرف 60*90 گاش

زیر انداز های تخت طبی به طور خاص برای تخت در مراکز مراقبت های بهداشتی طراحی شده اند تا محافظت عالی در برابر مایعات، اصطکاک و باکتری هایی که ممکن است در محل خواب وجود داشته باشند، ارائه دهند. بالشتک های طبی تقریباً جذب بهتری دارند

توانایی مواردی مانند بی اختیاری و دفع ادرار به دلیل مواد هسته ای بسیار جاذب مورد استفاده در ساخت آنها. علاوه بر این، زیر انداز های تخت پزشکی نیز ممکن است دارای وزن کمتری باشند که با ایجاد نمایه نازک‌تر در زیر ملحفه‌ها و پتوها، به بهبود راحتی کمک می‌کند. علاوه بر این، بسیاری از زیر انداز های تخت طبی پوشش لحافی نرمی را ارائه می دهند که به دلیل ساختار سبک وزن، راحتی فوق العاده ای را ارائه می دهد، اما همچنان مایع را به سرعت و به طور موثر برای محافظت در برابر خاک و بو حفظ می کند.

زیر انداز های پزشکی یک دارایی حیاتی در هر خانه یا محیط مراقبت بهداشتی هستند که نیاز به یک لایه حفاظتی اضافی در برابر آلودگی و جذب دارند. آنها محافظت عالی در برابر باکتری ها و اصطکاک ارائه می دهند و در عین حال اطمینان می دهند که کاربر همیشه راحت باقی می ماند. زیر اندازهای پزشکی یکبار مصرف، راحتی را فراهم می‌کنند و در عین حال مقرون به صرفه هستند، در حالی که زیر اندازهای پزشکی قابل استفاده مجدد به دلیل استفاده از پارچه‌های تخصصی در ساخت‌شان، ظرفیت جذب بیشتر با راحتی و تنفس عالی را فراهم می‌کنند. نیاز شما هر چه باشد - یکبار مصرف یا قابل استفاده مجدد - زیراندازهای پزشکی محافظت بسیار ارزشمندی در برابر خاک و بو ایجاد می کنند که به حفظ شرایط بهداشتی مطلوب در محل زندگی یا محل درمان شما کمک می کند.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه ایران منسوجات اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما