به فروشگاه اینترنتی ایران منسوجات خوش آمدید!

علاقه مندی ها

زیر انداز بیمار 60*90 گلد پد

مدل: گلد پد
شناسه محصول: 240

تماس بگیرید


به دلیل نوسانات قیمت برای اطلاع از قیمت قطعی محصولات باما تماس بگیرید
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه ایران منسوجات شماره موبایل خود را وارد نمایید

زیر انداز بهداشتی 60*90 گلد پد

هنگامی که صحبت از حفاظت جذبی به میان می‌آید، تعداد کمی از محصولات را می‌توان با لایه‌های زیرین مقایسه کرد که به عنوان زیرپوش نیز شناخته می‌شوند. این ماده که از پارچه‌ای نرم و راحت تشکیل شده است، طراحی شده است تا افراد را در تمام طول شب خشک نگه دارد. وقتی روی ملحفه‌ها و سایر ملافه‌ها قرار می‌گیرند، زیر ملحفه‌ها به هم نمی‌خورند و جا نمی‌شوند، در حالی که هنوز بهترین محافظت و راحتی را ارائه می‌دهند - برای افراد مبتلا به بی‌اختیاری ادرار یا سایر نیازهای پزشکی مناسب است. با نوع مناسب زیر انداز، می‌توانید خیالتان راحت باشد که تشک و ملحفه‌های شما خشک و بدون نشتی می‌مانند.

هنگام خرید زیر شیت، چند نکته مهم وجود دارد که باید در نظر بگیرید. اول، در مورد الزامات جذب در موقعیت خاص خود فکر کنید. آیا به دنبال جذب نور برای نشتی های جزئی هستید؟ یا حفاظت پیشرفته تر با نیازهای جذب بالاتر؟ بهترین نوع زیرانداز برای شرایط شما بستگی به سطح حفاظتی دارد که شما نیاز دارید.

بعد، اندازه و شکل زیر ورق را در نظر بگیرید. اکثر روکش ها در طیف وسیعی از اندازه ها از بزرگ تا کوچک هستند تا متناسب با هر اندازه و شکل تخت باشند. گزینه های دیگر ممکن است بسته به نیازهای فردی شما شامل زیر انداز های یکبار مصرف یا قابل استفاده مجدد باشد. برای راحتی، برخی از آنها حتی قابل شستشو با ماشین لباسشویی هستند - فقط مطمئن شوید که یکی از آنها را خریداری کنید که با ماشین لباسشویی شما سازگار است!

پارچه مورد استفاده را نیز در نظر بگیرید. بیشتر زیر اندازها دارای ترکیبی از پلی/پنبه هستند که نرم و راحت است و در عین حال جذب بالایی دارد. اگر شما یا عزیزتان تمایل به تعریق در شب دارید، بهتر است روی یک زیرانداز با پشتی ضد آب سرمایه گذاری کنید تا از رطوبت شبانه جلوگیری کنید. موارد دیگری مانند لنت تشک و آسترهای مخصوص ممکن است برای محافظت بیشتر علاوه بر روکش زیرین مورد نیاز باشد.

دروشیت 60*90 gold pad

همچنین مهم است که به دریچه کناره های دروشیت توجه کنید - این می تواند به نگه داشتن دروشیت شما در تمام طول شب حتی با حرکت در هنگام خواب کمک کند. در نهایت، مطمئن شوید که از یک برند معتبر خرید می‌کنید تا سطح حفاظت و جذب بهینه نشت را دریافت کنید.
 
در نهایت، هنگام کنترل نشت های ناشی از بی اختیاری، تعریق شبانه یا هر موقعیت دیگری که نیاز به مایعات اضافی دارد، داشتن یک دروشیت در دست ضروری است. خط زیر نه تنها محافظت محتاطانه تری نسبت به لباس هایی مانند پوشک بزرگسالان ارائه می دهد، بلکه با طیف گسترده ای از اندازه ها، پارچه ها و سطوح جذب آن، یک راه مقرون به صرفه عالی برای اطمینان از تمیز و خشک ماندن ملحفه های شما در طول شب است.

دروشیت های طبی نوعی پوشش محافظ هستند که می توانند تفاوت زیادی در سطح راحتی افراد با نیازها یا شرایط خاص پزشکی ایجاد کنند. از بی اختیاری ادرار گرفته تا پوست حساس، این دروشیت های فوق جاذب یک سد ضد آب برای هر نوع زباله مایع مانند عرق یا سایر مایعات بدن ایجاد می کنند. آنچه که زیرپاهای طبی را به ابزاری مؤثر برای مدیریت چنین شرایطی تبدیل می کند، به دلیل کیفیت جذب آنهاست. با لایه نازکی از مواد که رطوبت را از بدن دور می کند و به داخل دروشیت می کشد، دروشیت های طبی یک لایه دفاعی اضافی برای کمک به خشک نگه داشتن بستر و سایر سطوح فراهم می کند.

زیر انداز بیمار یکبار مصرف 60*90 گلد پد

هنگام خرید زیر انداز پزشکی، چندین فاکتور کلیدی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. مهمتر از همه نوع و سطح جذب مواد است. به طور کلی، این زیر انداز ها با ترکیبی از پنبه و الیاف مصنوعی برای جذب سریع مایعات ساخته می شوند، اما ممکن است در موارد خاص از مواد دیگری استفاده شود. یکی دیگر از مواردی که باید در نظر داشته باشید اندازه است - حتماً تشک مناسبی برای تشک خود تهیه کنید و همچنین پوشش کاملی از مایعات بدنی که ممکن است در طول خواب ایجاد شود را فراهم می کند.

وقتی صحبت از راحتی و راحتی به میان می آید، زیرپوش های طبی نیز نسبت به لباس هایی مانند پوشک بزرگسالان برتری دارند. برخلاف پوشک‌هایی که باید بعد از هر حادثه تعویض شوند، این زیر انداز های تخصصی را می‌توان به راحتی برای شستشو جدا کرد و سپس برای محافظت مداوم در طول شب جایگزین کرد. بعلاوه، بسیاری از مدل ها دارای مهر و موم های چسبی داخلی هستند که به نگه داشتن آنها حتی در هنگام حرکت کمک می کند و امکان خواب بی وقفه را فراهم می کند. برخی دیگر حتی دارای اجزای اضافی مانند روکش تشک یا آسترهای مخصوص برای محافظت بیشتر هستند - برای کسانی که پوست بسیار حساس یا آلرژی دارند عالی است.

در مجموع، سرمایه‌گذاری در یک زیر انداز پزشکی یک راه عالی برای محافظت بیشتر و همچنین خشک نگه داشتن رختخواب است - نه تنها به مدیریت مشکلات بی‌اختیاری کمک می‌کند، بلکه خواب با کیفیت‌تر را نیز ارتقا می‌دهد. بنابراین چه شما یا عزیزتان نیاز به محافظت بیشتری در برابر ادرار یا تعریق در شب و روز داشته باشید، زیر انداز های طبی مطمئن ترین راه حل موجود را ارائه می دهند. با اندازه مناسب و سطح جذب مواد، آنها می توانند راحتی کامل و محافظت در برابر نشت را بدون ایجاد مانع ایجاد کنند - بنابراین می توانید با دانستن اینکه در هنگام بروز نشتی مرتب شده اید، خیالتان راحت باشد.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه ایران منسوجات اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما